Loading...

Aktivace nové karty

Nemám uživatelský účet

Klikněte na odkaz pro registraci: https://ucet.nasestravenka.cz/zamestnanec/registrace

  1. Vyplňte svůj e-mail a zvolte Pokračovat.
  2. Zadejte své jméno, příjmení a číslo mobilního telefonu včetně jeho potvrzení a zvolte Pokračovat.
  3. Na e-mail Vám přijde zpráva s instrukcemi pro dokončení registrace, v e-mailu klikněte na volbu Nastavit heslo.
  4. Budete přesměrováni zpět na formulář, kde si vytvoříte heslo pro přihlášení do uživatelského účtu a dáte Přihlásit.
  5. Registrujte kartu následujícími kroky:
    1. zadejte Identifikační Číslo karty a Číslo karty (zadejte poslední 4 čísla), potvrďte podmínky užívání;
    2. potvrďte volbu Aktivovat kartu;
    3. po aktivaci karty Vám na uvedené číslo mobilního telefonu zašleme SMS s úvodním PIN kódem ke kartě. PIN doporučujeme změnit na kterémkoli bankomatu ČSOB a Poštovní spořitelny.

Mám uživatelský účet

Přihlaste se do účtu přes odkaz: ZDE

  1. Zadejte své přihlašovací údaje a heslo.
  2. Pokračujte na Přehled a klikněte na Aktivace nové karty.
  3. Registrujte kartu následujícími kroky:
    1. zadejte Identifikační Číslo karty a Číslo karty (zadejte poslední 4 čísla), potvrďte podmínky užívání;
    2. potvrďte volbu Aktivovat kartu;
    3. po aktivaci karty Vám na uvedené číslo mobilního telefonu zašleme SMS s úvodním PIN kódem ke kartě. PIN můžete po první kontaktní platbě změnit na kterémkoli bankomatu ČSOB a Poštovní spořitelny.

Aktivace náhradní karty (za ztrátu/krádež)

Mám uživatelský účet

Klikněte na odkaz pro registraci: ZDE

  1. Vyplňte svůj e-mail a zvolte Pokračovat, pak klikněte na oranžovou ikonku Přihlásit se.
  2. Zadejte Uživatelské jméno (e-mail) a Heslo. Pokud jste zapomněli heslo, klikněte na volbu Zapomenuté heslo k jeho obnově.
  3. Registrujte kartu následujícími kroky:
    1. zadejte Identifikační Číslo karty a Číslo karty (zadejte poslední 4 čísla), potvrďte podmínky užívání;
    2. potvrďte volbu Aktivovat kartu;
    3. po aktivaci karty Vám na uvedené číslo mobilního telefonu zašleme SMS s úvodním PIN kódem ke kartě. PIN doporučujeme změnit na kterémkoli bankomatu ČSOB a Poštovní spořitelny.

Pokud máte problém s registrací karty nebo jakýkoli jiný dotaz, obraťte se na naši zákaznickou linku +420 840 236 236 (Po–Pá 8–18).